Przypominamy Państwu, że od 16 marca br. kontakt z naszą Spółką jest możliwy wyłącznie drogą telefoniczną lub mailową.

Zachęcamy do korzystania ze zdalnych form obsługi.

Kontakt mailowy i telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta będzie możliwy tak, jak dotychczas, tj.:

od poniedziałku do środy w godzinach od 7:00 do 15:00,

od czwartku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00.

Kontakt z PWiK Sp. z o.o.  Rybnik:

tel. 32 43 280 00 - Centrala

tel. 32 43 280 81, 32 43 280 82 – sprawy techniczne

tel. 32 43 280 83, 32 43 280 84 – faktury za wodę i ścieki, umowy, windykacja, informacja ogólna

email: bok@pwik-rybnik.plpwik@pwik-rybnik.pl

adres pocztowy: PWiK Sp.  z o.o. ul., Pod Lasem 62, 44-200 Rybnik

 

  • Zachęcamy do korzystania z platformy e-BOK: https://ebok.pwik-rybnik.pl/ . Platforma daje dostęp do Państwa faktur, informacji o zużyciu wody, umożliwia przesyłanie zgłoszeń dotyczących naszych usług.

 

  • Stan podlicznika ogrodowego lub na dodatkowym źródle poboru wody można zgłosić poprzez formularz elektroniczny:

formularz elektroniczny - zgłoszenie stanu podlicznika>>>

 

  • Zachęcamy do korzystania z e-faktur,

formularz akceptacji e-faktury>>>

 

  • Warto również skorzystać z usługi SMS – info. Zgoda na otrzymywanie bieżących informacji o wystawionej fakturze, pracach na sieci, czy awariach znajduje się w poniższym formularzu elektronicznym

formularz - usługa SMS-info>>>

 

  • Reklamacje można zgłaszać również poprzez poniższy formularz elektroniczny

formualrz reklamacyjny>>>

 

PWiK Sp. z o.o. w Rybniku informuje ponadto, że od dnia 1 kwietnia 2020 roku we wpłatomacie  na ul. Pod Lasem 62 w Rybniku będzie można dokonywać płatności tylko kartą płatniczą. Brak możliwość płatności gotówką wprowadza się do  odwołania.

Zachęcamy do dokonywania płatności drogą elektroniczną (przelew bankowy, platforma e-bok, polecenie zapłaty)

 

Pozostajemy do Państwa dyspozycji. Dziękujemy za zrozumienie.