Przypominamy Państwu, że od 16 marca br. kontakt z naszą Spółką jest możliwy wyłącznie drogą telefoniczną lub mailową.
Zachęcamy do korzystania ze zdalnych form obsługi.
Kontakt mailowy i telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta będzie możliwy tak, jak dotychczas, tj.:
od poniedziałku do środy w godzinach od 7:00 do 15:00,
od czwartku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00.
Kontakt z PWiK Sp. z o.o. Rybnik:
tel. 32 43 280 00 - Centrala
tel. 32 43 280 81, 32 43 280 82 – sprawy techniczne
tel. 32 43 280 83, 32 43 280 84 – faktury za wodę i ścieki, umowy, windykacja, informacja ogólna
email: bok@pwik-rybnik.pl; pwik@pwik-rybnik.pl
adres pocztowy: PWiK Sp. z o.o. ul., Pod Lasem 62, 44-200 Rybnik
- Zachęcamy do korzystania z platformy e-BOK: https://ebok.pwik-rybnik.pl/ . Platforma daje dostęp do Państwa faktur, informacji o zużyciu wody, umożliwia przesyłanie zgłoszeń dotyczących naszych usług.
- Stan podlicznika ogrodowego lub na dodatkowym źródle poboru wody można zgłosić poprzez formularz elektroniczny:
formularz elektroniczny - zgłoszenie stanu podlicznika>>>
- Zachęcamy do korzystania z e-faktur,
formularz akceptacji e-faktury>>>
- Warto również skorzystać z usługi SMS – info. Zgoda na otrzymywanie bieżących informacji o wystawionej fakturze, pracach na sieci, czy awariach znajduje się w poniższym formularzu elektronicznym
formularz - usługa SMS-info>>>
- Reklamacje można zgłaszać również poprzez poniższy formularz elektroniczny
PWiK Sp. z o.o. w Rybniku informuje ponadto, że od dnia 1 kwietnia 2020 roku we wpłatomacie na ul. Pod Lasem 62 w Rybniku będzie można dokonywać płatności tylko kartą płatniczą. Brak możliwość płatności gotówką wprowadza się do odwołania.
Zachęcamy do dokonywania płatności drogą elektroniczną (przelew bankowy, platforma e-bok, polecenie zapłaty)
Pozostajemy do Państwa dyspozycji. Dziękujemy za zrozumienie.