W obecnych, trudnych chwilach wychodzimy na przeciw Państwa oczekiwaniom. Sytuacja, w której się znajdujemy od marca br. zmusiła nas wszystkich do poszukiwania nowych kanałów kontaktu z Państwem.

Oprócz obsługi telefonicznej wprowadzamy możliwość wideo rozmowy z pracownikem Biura Obsługi Klienta. 

Aby skorzystać z tej ścieżki kontaktu należy zainstalować w swoim komputerze, czy smartfonie aplikację ZOOM. Poniżej podajemy linki do kontaku z naszymi pracownikami. Prosimy o dokonanie wyboru i kliknięcie w wybrany link, który umożliwi nawiązanie rozmowy:

 

Link do stanowiska doradztwa technicznego, gdzie można uzyskać kompleksową informację na temat dokumentacji technicznej podłączenia:

 

https://zoom.us/j/94149525973?pwd=eGhqT1A2VjQ4TXhZVkdUcjU4YUZjQT09

 

 

Link do pozostałych stanowisk BOK, gdzie uzyskacie Państwo informacje na temat rozliczeń za wodę i ścieki, umowy o świadczenie tychże usług oraz wykonawstwa przyłączy wod.-kan.:

 

https://zoom.us/j/8594536551?pwd=eHpzTnBDcndyUVZ0VkhzcEtDWlhmUT09

 

W przypadku, gdy toczy się już rozmowa z inna osobą pojawi się komunikat o kolejce oczekujących.