Oprócz obsługi telefonicznej wprowadziliśmy możliwość wideo rozmowy z pracownikiem Biura Obsługi Klienta.
Aby skorzystać z tej ścieżki kontaktu należy zainstalować w swoim komputerze, czy smartfonie aplikację ZOOM. Poniżej podajemy linki do kontaktu z naszymi pracownikami. Prosimy o dokonanie wyboru i kliknięcie w wybrany link, który umożliwi nawiązanie rozmowy:
Link do stanowiska doradztwa technicznego, gdzie można uzyskać kompleksową informację na temat dokumentacji technicznej podłączenia:
https://zoom.us/j/94149525973?pwd=eGhqT1A2VjQ4TXhZVkdUcjU4YUZjQT09
Link do pozostałych stanowisk BOK, gdzie uzyskacie Państwo informacje na temat rozliczeń za wodę i ścieki, umowy o świadczenie tychże usług oraz wykonawstwa przyłączy wod.-kan.:
https://zoom.us/j/8594536551?pwd=eHpzTnBDcndyUVZ0VkhzcEtDWlhmUT09
W przypadku, gdy toczy się już rozmowa z inna osobą pojawi się komunikat o kolejce oczekujących.