Usługa INVOOBILL tylko do 31.12.2018 r. –
informacja dla Klientów PWiK Sp. z o.o. w Rybniku
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku uprzejmie informuje, że zgodnie z informacją Krajowej Izby Rozliczeniowej, z dniem 01.01.2019r. przestaje funkcjonować jedna z oferowanych przez KIR usług -
INVOOBILL,
którą do tej pory rekomendowaliśmy Państwu w celu ułatwienia płatności za usługi PWiK Rybnik.
Z uzyskanych przez nas informacji wynika, że obecnie trwają prace nad wdrożeniem nowej wersji INVOOBILL 2.0 –QLIPS.
Do czasu uruchomienia przez banki Invoobill 2.0. – Qlips Klienci, którzy korzystali z INVOOBILLA będą otrzymywać powiadomienie o wystawieniu faktury na adres mailowy, w której zawarte będą informacje o numerze faktury, kwocie należności, terminie płatności i nr rachunku bankowego, na który można realizować płatność. Wszystkie faktury będą dostępne na platformie e-BOK (prosimy o zarejestrowanie się>>>>>).
W okresie przejściowym – do czasu wdrożenia Invoobill 2.0 (QLIPS) płatności za wodę i ścieki mogą być regulowane w różnych formach, tj.:
- polecenie zapłaty (usługa bezpłatna w większości banków)
- BlueMedia (przelew elektroniczny – bez konieczności wpisywania danych płatności do przelewu) – usługa dostępna po zalogowaniu się do platformy eBOK,
- przelew elektroniczny,
- płatność w kasie PWiK Rybnik lub we wpłatomacie Rybnik ul. Pod Lasem 62 przez 7 dni w tygodniu- 24h ,
- płatność na poczcie lub placówce bankowej.
O uruchomieniu usługi QLIPS zostaniecie Państwo poinformowani droga mailową.
Z poważaniem
Zespół BOK
PWiK Sp. z o.o. w Rybniku