• Klawisze dostępności
    Przejdź do treści
    Alt
    1
    Mapa witryny
    Alt
    2
    Tekstowa
    Alt
    3
    Wersja kontrastowa
    Alt
    4
    * Na Macu zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)
  • Mapa witryny

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Pod Lasem 62, Rybnik

Napisz do nas: pwik@pwik-rybnik.pl

Biuro Obsługi Klienta: (32) 43 28 000

  • Klawisze dostępności
    Przejdź do treści
    Alt
    1
    Mapa witryny
    Alt
    2
    Tekstowa
    Alt
    3
    Wersja kontrastowa
    Alt
    4
    * Na Macu zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)
  • Mapa witryny

Kategorie

Szybka płatność systemem BlueMedia

PŁATNOŚĆ ZA USŁUGI PWIK RYBNIK W SYSTEMIE BlueMedia 

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku informuje, że do e-faktur dodano możliwość skorzystania z szybkiej płatności w systemie BlueMedia
System BlueMedia oferuje sposób płatności za e-faktury bez konieczności wpisywania danych do przelewu. Ta nowoczesna forma płatności obejmuje zaledwie kilka kroków:

1. Klient PWiK otrzymuje drogą elektroniczną e-fakturę,
2. Na e-fakturze znajduje się ikonka „PRZELEW ELEKTRONICZNY” – po jego kliknięciu Klient zostaje skierowany do bramki
3. Po zaakceptowaniu Regulaminu świadczenia usługi płatniczej w Systemie e-Płatności, Klient wybiera swój bank i po zalogowaniu widzi wypełnioną formatkę przelewu do zatwierdzenia,
4. Klient zatwierdza przelew.
5. Klient otrzymuje zwrotną informacji o dokonanej płatności
Koszt zrealizowania płatności, który ponosi Klient korzystający z usługi oferowanej w systemie BlueCash wynosi 70gr niezależnie od kwoty przelewu.
Klientów zainteresowanych dokonywaniem płatności w powyższym systemie prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem świadczenia usługi płatniczej w Systemie e-Płatności dostępnym po kliknięciu ikonki na e-fakturze: PRZELEW ELEKTRONICZNY.
Za realizację usługi szybkiej płatności w systemie BlueMedia odpowiada firma realizująca przelew.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku nie ponosi żadnej odpowiedzialności w tym zakresie.


Jeżeli Klient nie chce skorzystać z płatności w systemie BlueMedia nadal może dokonywać płatności w formie standardowego przelewu bankowego, czy też skorzystać z POLECENIA ZAPŁATY (link do informacji o poleceniu zapłaty znajduje się tutaj) lub zrealizować płatność gotówką w kasie lub wpłatomacie PWiK.
Więcej o e-fakturze