WAŻNY KOMUNIKAT

W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemiologicznego na terenie całej Polski pragniemy poinformować Państwa o wprowadzonych od dnia 16 marca 2020r. ograniczeniach w działalności Biura Obsługi Klienta i Kasy Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku.

W trosce o bezpieczeństwo Klientów i pracowników, podjęliśmy decyzję o zawieszeniu od dnia 16 marca br. bezpośrednich kontaktów z klientami.

Uprzejmie informujemy, że od poniedziałku, tj. 16 marca 2020 r. kontakt z Biurem Obsługi Klienta będzie możliwy wyłącznie drogą mailową oraz telefoniczną i pocztową.

Kasa będzie nieczynna – zapraszamy do wpłatomatu czynnego całą dobę 7 dni  w tygodniu (Rybnik, ul. Pod Lasem 62).

Kontakt mailowy i telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta będzie możliwy tak, jak dotychczas, tj.:

od poniedziałku do środy w godzinach od 7:00 do 15:00,

od czwartku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00.

Kontakt z PWiK Sp. z o.o.  Rybnik od 16 marca:

tel. 32 43 280 00 - Centrala

tel. 32 43 280 81, 32 43 280 82 – sprawy techniczne

tel. 32 43 280 83, 32 43 280 84 – faktury za wodę i ścieki, umowy, windykacja, informacja ogólna

email: bok@pwik-rybnik.plpwik@pwik-rybnik.pl

adres pocztowy: PWiK Sp.  z o.o. ul., Pod Lasem 62, 44-200 Rybnik

Zachęcamy do korzystania z platformy e-BOK: https://ebok.pwik-rybnik.pl/

W przypadku awarii lub innych sytuacji wymagających naszej interwencji, prosimy o kontakt telefoniczny - dyspozytor całodobowo: 32 42 23 681

Wszystkie ważne dokumenty prosimy zostawiać na portierni w siedzibie PWiK,

 przy ulicy Pod Lasem 62 w Rybniku.

Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.

 

Środki te podjęte zostały do odwołania – prosimy o śledzenie komunikatów.

 

Jednocześnie informujemy, że w sytuacjach wyjątkowych - po rozpatrzeniu okoliczności konkretnej sprawy, Biuro Obsługi Klienta podejmuje decyzję o konieczności osobistej wizyty Klienta w BOK.