WAŻNY KOMUNIKAT
W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemiologicznego na terenie całej Polski pragniemy poinformować Państwa o wprowadzonych od dnia 16 marca 2020r. ograniczeniach w działalności Biura Obsługi Klienta i Kasy Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku.
W trosce o bezpieczeństwo Klientów i pracowników, podjęliśmy decyzję o zawieszeniu od dnia 16 marca br. bezpośrednich kontaktów z klientami.
Uprzejmie informujemy, że od poniedziałku, tj. 16 marca 2020 r. kontakt z Biurem Obsługi Klienta będzie możliwy wyłącznie drogą mailową oraz telefoniczną i pocztową.
Kasa będzie nieczynna – zapraszamy do wpłatomatu czynnego całą dobę 7 dni w tygodniu (Rybnik, ul. Pod Lasem 62).
Kontakt mailowy i telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta będzie możliwy tak, jak dotychczas, tj.:
od poniedziałku do środy w godzinach od 7:00 do 15:00,
od czwartku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00.
Kontakt z PWiK Sp. z o.o. Rybnik od 16 marca:
tel. 32 43 280 00 - Centrala
tel. 32 43 280 81, 32 43 280 82 – sprawy techniczne
tel. 32 43 280 83, 32 43 280 84 – faktury za wodę i ścieki, umowy, windykacja, informacja ogólna
email: bok@pwik-rybnik.pl; pwik@pwik-rybnik.pl
adres pocztowy: PWiK Sp. z o.o. ul., Pod Lasem 62, 44-200 Rybnik
Zachęcamy do korzystania z platformy e-BOK: https://ebok.pwik-rybnik.pl/
W przypadku awarii lub innych sytuacji wymagających naszej interwencji, prosimy o kontakt telefoniczny - dyspozytor całodobowo: 32 42 23 681
Wszystkie ważne dokumenty prosimy zostawiać na portierni w siedzibie PWiK,
przy ulicy Pod Lasem 62 w Rybniku.
Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.
Środki te podjęte zostały do odwołania – prosimy o śledzenie komunikatów.
Jednocześnie informujemy, że w sytuacjach wyjątkowych - po rozpatrzeniu okoliczności konkretnej sprawy, Biuro Obsługi Klienta podejmuje decyzję o konieczności osobistej wizyty Klienta w BOK.