Aktualności
W związku z kończącym się terminem świadectwa legalizacji, Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Rybniku rozpoczyna akcję wymiany wodomierzy głównych
25.11.2024 Wprowadziliśmy nowe wzory umów o zaopatrzeni w wodę i odprowadzanie ściekówPWiK Rybnik przystępuje do wymiany umów o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków w celu dostosowania ich zapisów do aktualnie obowiązujących przepisów. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami wprowadzonych w nowym wzorcu umów zmian.
13.11.2024 Pamiętaj o zabezpieczeniu wodomierza przed mrozem.Niska temperatura może uszkodzić wodomierz – szczególnie gdy znajduje się on w nieogrzewanej piwnicy lub studni wodomierzowej, doprowadzając do rozszczelnienia instalacji wodociągowej i zalania pomieszczeń.
18.10.2024 Podsumowaie działań PWiK - intensywne opady deszczu we wrześniuMija miesiąc od wystąpienia intensywnych opadów deszczu, które wymagały ogromnego zaangażowania naszych służb w celu sprawnego funkcjonowania infrastruktury i urządzeń PWiK Rybnik. To dobry moment, by podsumować działania, realizowane przede wszystkich w dniach od 13 do 15 września, przez pracowników rybnickich wodociągów. Momentami nawalne opady deszczu powodowały bowiem wypełnienie układu kanalizacji sanitarnej wodami deszczowym, ponadnormatywne dociążenie kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków oraz oczyszczalni ścieków.
05.09.2024 Pobieranie e-faktur z platformy e-BOK - informacjaCoraz więcej klientów PWiK Rybnik wybiera opcję elektronicznej faktury za usługi świadczone przez rybnickie wodociągi. Każdego dnia biuro obsługi klienta rybnickich wodociągów wysyła blisko 1000 e-faktur.
08.07.2024 Od 1 sierpnia zmiana godzin pracy Biura Obsługi KlientaPrzedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku informuje, że od dnia 1 sierpnia 2024 roku zmieniają się godziny pracy Biura Obsługi Klienta, które będzie czynne:
od poniedziałku do środy w godzinach od 7.00 do 15.00,
w czwartki od godziny 7.00 do 18.00,
w piątki od godziny 7.00 do 13.00.
Nasze Biuro prowadzi kompleksową obsługę Klientów Spółki w zakresie realizacji procesu budowy podłączeń do sieci wod.-kan., zawierania umów o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków, rozliczania należności oraz świadczenia usług dodatkowych.
Zapraszamy do odwiedzenia BOK lub do kontaktu telefonicznego ( tel. 32 43 280 00) lub mailowego (bok@pwik-rybnik.pl).