Kategorie
Sposób załatwiania spraw
Biuletyn Informacji Publicznej
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Kompleksowo obsługiwane są wszystkie sprawy z zakresu usług świadczonych przez PWiK Sp. z o.o.
z siedzibą w Rybniku.
Biuro Obsługi Klienta
44-210 Rybnik, ul. Pod Lasem 62
Telefon - Elektroniczny System Obsługi Klienta: 32 43 28 000
Fax.
(032) 42 49 230
Czynne:
poniedziałek,wtorek, środa, od 7.00 do 15.00
czwartek, piątek od 7.00 do 18.00
Sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, faksem lub telefonicznie.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Kompleksowo obsługiwane są wszystkie sprawy z zakresu usług świadczonych przez PWiK Sp. z o.o.
z siedzibą w Rybniku.
Biuro Obsługi Klienta
44-210 Rybnik, ul. Pod Lasem 62
Telefon - Elektroniczny System Obsługi Klienta: 32 43 28 000
Fax.
(032) 42 49 230
Czynne:
poniedziałek,wtorek, środa, od 7.00 do 15.00
czwartek, piątek od 7.00 do 18.00
Sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, faksem lub telefonicznie.